
¹Visa, Inc., მრავალსენსორული ბრენდინგის ღირებულება: ხმის და ანიმაციის ელემენტები ბარათის გარეშე გადახდის პროცესებში, 2016 წელი
Visa Sensory Branding ციფრული ბრენდის ელემენტების პაკეტია, რომელიც იყენებს ანიმაციას, ხმას და ჰაპტიკურ ვიბრაციას, საჭიროებისამებრ, იმის მისანიშნებლად, რომ Visa-ს ტრანზაქცია დადასტურებულია.
Visa-ს დადასტურებული ტრანზაქციის შემდეგ, მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ხმა, ანიმაცია და გააქტიურებული მოწყობილობებისთვის, როგორიცაა სმარტფონი, ჰაპტიკური ვიბრაცია. გადახდის ახალი ტექნოლოგიების სამყაროში, ეს სიგნალები მომხმარებელს ეხმარება, თავი იგრძნოს თავდაჯერებულად, როცა იხდის Visa-ს მეშვეობით.¹

¹Visa, Inc., მრავალსენსორული ბრენდინგის ღირებულება: ხმის და ანიმაციის ელემენტები ბარათის გარეშე გადახდის პროცესებში, 2016 წელი
სენსორული გამოცდილება წარმოადგენს დადასტურების დამატებით ფენას, Visa-ს დამტკიცებული ტრანზაქციებისთვის.